Presentatie nieuwe huisstijl Presenting with Impact!
Vol trots presenteer ik aan jullie mijn nieuwe logo en huisstijl! Gisteren onthulde Miranda van Knalrood mijn nieuwe huisstijl en met kippenvel keek ik toe.
Wat een kanjer die Miranda; hoe zij de kunst verstaat jouw bedrijfsverhaal en waarden te vertalen naar een huisstijl. Het lijkt wel pure magie! Miranda hulde voor jou en Knalrood!
Hoe zijn de waarden en het verhaal van Presenting with Impact vertaald in deze huisstijl? Hoe valt de nieuwe huisstijl samen met de nieuwe ontwikkelingen binnen PWI? En wat vertellen de kleuren? In deze nieuwsbrief, neem ik jullie graag mee in een paar aspecten.
Waarom een nieuwe huisstijl?
Zoals jullie weten ga ik mijn aanbod veranderen omdat ik wil dat mijn klanten nog betere resultaten gaan bereiken. Dit betekent o.a. dat ik een 3 maanden programma heb ontwikkeld voor ambitieuze professionals, die zich willen ontwikkelen tot excellente sprekers voor nationale of internationale podia. In dit programma krijgen zij de tijd en aandacht om enorme stappen te maken en te groeien naar excellente sprekers!
Ook organiseer ik 21 oktober een workhop/event “Presenteren met Plezier; van Stress naar Succes” samen met Helgiene Sampimon. Dat wordt reuzeleuk en leerzaam tegelijk.
Kortom: de aanpassing van mijn huisstijl past bij al deze nieuwe ontwikkelingen. Hoe ondersteunt de nieuwe huisstijl mijn nieuwe ontwikkelingen en waarden? Lees hieronder meer…..
Wat betekent de vorm in het logo?
De vorm van het logo drukken de druppels uit die in het water vallen en een rimpeleffect teweeg brengen. Dit refereert naar de metafoor die ik vaak gebruik voor “met impact presenteren”. Ik leer mijn cursisten metaforisch om een druppel te zijn die in het water valt en een rimpeleffect teweegbrengt. Zodat jouw verhaal niet bij jou blijft, maar ook daadwerkelijk aankomt bij het publiek en effect heeft. Want, dan wordt er van alles in beweging gezet en wordt je op een professionele manier zichtbaar voor een groot publiek
Het mooie is, dat als je de buitenste cirkels weghaalt er een modern wapen overblijft. Dit PWI wapen heeft ook betekenis. Mijn klanten hebben vaak de universiteit of hogeschool doorlopen en presenteren wordt in hun latere werkende leven steeds belangrijker .
Ik bied mijn klanten een gedegen opleiding voor deze volgende stap in hun carrière. In die zin is Presenting with Impact een opleidingsinstituut net als de universiteit. En net als universiteiten vaak een wapen hebben, heeft Presenting with Impact nu haar eigen wapen! Hoe cool is dat ;-). Alleen is dit wapen niet zwaar of ingewikkeld, maar open, modern en eenvoudig. Het wapen is ook iets gedraaid zoals je kunt zien. Dit om het wat speelser te maken.
Hoe worden de kernwaarden van Presenting with Impact vertaald in deze huisstijl?
De kernwaarden van Presenting with Impact zijn o.a. : professioneel, kwaliteit, zakelijk, verbinding, plezier, persoonlijk en energie. Deze waarden worden door de kleuren als volgt uitgedrukt. Blauw staat o.a. voor kwaliteit en professionaliteit,. Rood: staat o.a. voor plezier en energie. Deze combinatie van schijnbare tegenstellingen komt ook tot uiting in het lettertype (eau naturelle). Het is een zakelijk lettertype, met tegelijkertijd wat speelse elementen in sommige letters.
Hoop dat jullie de nieuwe huisstijl net zo mooi vinden als ik!
De workshop “Presenteren met Plezier; van Stress naar Succes” zal natuurlijk helemaal in dit mooie nieuwe jasjes gestoken worden. Meer informatie over de workshop volgt binnenkort.
Voor nu een fijne dag en als kers op de taart een groet met een blik op mijn prachtige, nieuwe visite kaartjes.
Fijne dag!
Mabel